Pirkimo taisyklės

  1. PREKIŲ ĮSIGIJIMAS
    • Pardavėjas - UAB "Viabalance", įmonės kodas: 306092236, adresas: Z. Sierakausko g. 25, LT-03105 Vilnius (toliau tekste – Pardavėjas) internetiniame tinklapyje https://www.aumshop.lt pateikia prekių asortimentą ir nurodo prekių kainą.
    • Pirkėjas - veiksnus pilnametis asmuo arba juridinis asmuo (toliau tekste – Pirkėjas) pasirenka norimą prekę ir sumokėjęs nurodytą prekės kainą įsigyja norimą prekę, bei pasirenka prekės pristatymo būdą.
    • Prekės įsigijimas atliekamas sumokant visą prekės kainą iš karto prieš prekės išsiuntimą.
    • Pardavėjas prekes perduoda kurjeriui, išsiunčia arba atiduoda Pirkėjui asmeniškai po to, kai pinigai už prekę yra įskaitomi Pardavėjo banko sąskaitoje.
    • Prieš patvirtindamas užsakymą Pirkėjas turi susipažinti ir patvirtinti, kad susipažino su šiomis taisyklėmis bei Asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis/ privatumo politika.

 

  1. PRISTATYMAS
    • Pristatymas pirkėjui yra nemokamas.
    • Užsakytos prekės pristatomos per ,,DPD“:
      • Prekių pristatymas per DPD kurjerį - pateikiant užsakymą nurodomas pasirinktas pristatymo adresas ir DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar kitu, Jūsų pasirinktu, adresu. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
      • Prekių atsiėmimas iš DPD paštomatų - pateikiant užsakymą pasirinkite DPD paštomatą ir atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD paštomate. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
    • Tuo atveju jei Pirkėjo mieste DPD terminalo nėra, nurodomas pristatymo adresas, o prekė pristatoma DPD kurjerį. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
    • Prekių siuntimas į užsienį negalimas.

 

  1. GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS
    • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas privalo nufotografuoti pažeistą pakuotę neatidaręs siuntos ir apie tai kuo skubiau, tačiau ne vėliau kaip per 3 dienas nuo siuntos gavimo informuoti Pardavėją elektroniniu paštu info@aumclinic.lt , persiųsdami vaizdinę medžiagą.
    • Nustačius siuntos prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas informuoja Pardavėją elektroniniu paštu info@aumclinic.lt. Laiške nurodomas užsakymo numeris ir kreipimosi priežastis.
    • Nustačius netinkamos kokybės prekių išsiuntimo faktą Pardavėjas apmoka gražinimo išlaidas ir išsiunčia užsakytas prekes, kai gaunamos grąžinamos prekės.
    • Atkreiptinas dėmesys, kad kokybiškos kosmetikos prekės nekeičiamos ir atgal nepriimamos – teisinis pagrindas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. Birželio 11 d. Nutarimas Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 4 dalis. 
    • Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
      • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nebent pakuotė yra pažeista iki perdavimo Pirkėjui;
      • prekė turi būti neatidaryta ir kitaip Pirkėjo nesugadinta;
      • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
      • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
  1. KONTAKTINĖ INFORMACIJA IR REKVIZITAI
    • Visus klausimus dėl prekių kokybės, prekių gražinimo Pirkėjas gali užduoti paštu info@aumclinic.lt.
    • Mokėjimas už jūsų pasirinktas prekes ar paslaugas Pardavėjo svetainėje bus atliktas į „Paysera LT“ UAB sąskaitą, o „Paysera LT“ UAB iš karto įskaitys jūsų lėšų pervedimą galutiniam gavėjui – prekių ar paslaugų teikėjui į UAB "Viabalance" (į. k. 306092236, Z. Sierakausko g. 25, Vilnius).