Pirkimo taisyklės
-
PREKIŲ ĮSIGIJIMAS
- Pardavėjas - UAB "Viabalance", įmonės kodas: 306092236, adresas: Z. Sierakausko g. 25, LT-03105 Vilnius (toliau tekste – Pardavėjas) internetiniame tinklapyje https://www.aumshop.lt pateikia prekių asortimentą ir nurodo prekių kainą.
- Pirkėjas - veiksnus pilnametis asmuo arba juridinis asmuo (toliau tekste – Pirkėjas) pasirenka norimą prekę ir sumokėjęs nurodytą prekės kainą įsigyja norimą prekę, bei pasirenka prekės pristatymo būdą.
- Prekės įsigijimas atliekamas sumokant visą prekės kainą iš karto prieš prekės išsiuntimą.
- Pardavėjas prekes perduoda kurjeriui, išsiunčia arba atiduoda Pirkėjui asmeniškai po to, kai pinigai už prekę yra įskaitomi Pardavėjo banko sąskaitoje.
- Prieš patvirtindamas užsakymą Pirkėjas turi susipažinti ir patvirtinti, kad susipažino su šiomis taisyklėmis bei Asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis/ privatumo politika.
-
PRISTATYMAS
- Pristatymas pirkėjui yra nemokamas.
- Užsakytos prekės pristatomos per ,,DPD“:
- Prekių pristatymas per DPD kurjerį - pateikiant užsakymą nurodomas pasirinktas pristatymo adresas ir DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar kitu, Jūsų pasirinktu, adresu. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
- Prekių atsiėmimas iš DPD paštomatų - pateikiant užsakymą pasirinkite DPD paštomatą ir atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD paštomate. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
- Tuo atveju jei Pirkėjo mieste DPD terminalo nėra, nurodomas pristatymo adresas, o prekė pristatoma DPD kurjerį. Pristatymo terminas 2-5 d.d.
- Prekių siuntimas į užsienį negalimas.
-
GARANTIJOS IR GRĄŽINIMAS
- Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas privalo nufotografuoti pažeistą pakuotę neatidaręs siuntos ir apie tai kuo skubiau, tačiau ne vėliau kaip per 3 dienas nuo siuntos gavimo informuoti Pardavėją elektroniniu paštu info@aumclinic.lt , persiųsdami vaizdinę medžiagą.
- Nustačius siuntos prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas informuoja Pardavėją elektroniniu paštu info@aumclinic.lt. Laiške nurodomas užsakymo numeris ir kreipimosi priežastis.
- Nustačius netinkamos kokybės prekių išsiuntimo faktą Pardavėjas apmoka gražinimo išlaidas ir išsiunčia užsakytas prekes, kai gaunamos grąžinamos prekės.
- Atkreiptinas dėmesys, kad kokybiškos kosmetikos prekės nekeičiamos ir atgal nepriimamos – teisinis pagrindas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. Birželio 11 d. Nutarimas Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 4 dalis.
- Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nebent pakuotė yra pažeista iki perdavimo Pirkėjui;
- prekė turi būti neatidaryta ir kitaip Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
-
KONTAKTINĖ INFORMACIJA IR REKVIZITAI
- Visus klausimus dėl prekių kokybės, prekių gražinimo Pirkėjas gali užduoti paštu info@aumclinic.lt.
- Mokėjimas už jūsų pasirinktas prekes ar paslaugas Pardavėjo svetainėje bus atliktas į „Paysera LT“ UAB sąskaitą, o „Paysera LT“ UAB iš karto įskaitys jūsų lėšų pervedimą galutiniam gavėjui – prekių ar paslaugų teikėjui į UAB "Viabalance" (į. k. 306092236, Z. Sierakausko g. 25, Vilnius).